Regulamin

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub rezerwacji telefonicznej.

 

II. Rezerwacja

 

1. Celem dokonania rezerwacji, Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji obiektu noclegowego. W przypadku braku potwierdzenia dokonania zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.

2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:

a) datę pobytu Klienta

b) kwotę należną do opłaty za wynajem

c) informację dotyczącą wysokości zadatku

d) dane konta bankowego do rezerwacji

e) ogólne warunki rezerwacji

 

3. Po otrzymaniu wpłaty za rezerwację, Klient otrzyma na podany adres kontaktowy e-mail potwierdzający wpłatę .
 Zadatek - zgodnie z definicją nie podlega zwrotowi z artykułu 394 Kodeksu Cywilnego.

4. W przypadku gdy kwota wpłaconego zadatku, nie pokrywa całości kwoty rezerwacji, Klient zobowiązany jest do opłaty pozostałej kwoty w dniu przyjazdu gotówką.

 

III. Warunki umowy najmu

1. Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media oraz usługi ogólnodostępne dla Klienta w obiekcie.  

 

2. Pobyt

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu oraz kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

a) Wcześniejsze udostępnienie obiektu noclegowego w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem. Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz wcześniejszego wynajęcia pokoju.

b) Przedłużenie doby hotelowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem.  Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz późniejszego wymeldowania.

3. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub narazić bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu.

4. Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

5. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji. Dotyczyć to może dodatkowego serwisu sprzątającego w trakcie pobyty w kwocie 200zł. lub też każdorazowej, dodatkowej wymiany pościeli, ręczników w trakcie pobytu , w kwocie 50 PLN za każdy komplet dla 1 osoby.  Usługę serwisu należy uprzednio ustalić z Wynajmującym.

6. Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Dzieci starsze rozliczne są zgodnie z warunkami rezerwacji.

7. W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe w pobliżu budynku w specjalnie wyznaczonym i oznakowanym miejscu. Miejsce parkingowe jest niestrzeżone. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie czy też utratę mienia należącego do Klienta, pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.

8. Zameldowanie po godzinie 21:00 i wymeldowanie przed godziną 7:00 które wymaga obecności Zarządzającego powinno być zgłoszone i ustalone wcześniej . Przyjazd Zarządzającego w godzinach od 21:00 do 7:00 jest dodatkowo płatny 100 PLN.

 

IV. Obowiązki Klienta

1. Faktyczna liczba osób mających mieszkać w apartamencie  jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym apartamencie.  W przypadku wykorzystania apartamentu niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący ma prawo do dokonania wcześniejszego wymeldowania Klienta z obiektu . W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.

2. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia chęci dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne apartamentu czy też danego obiektu. Dokwaterowane osoby zostaną rozliczone zgodnie z ustaleniami pomiędzy Klientem a Wynajmującym.

3. Klient oraz jego Goście zobowiązują się do zachowania Zasad Dobrego Sąsiedztwa.

Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 07:00. Nieprzestrzeganie przez Klienta oraz jego Gości ciszy nocnej lub rażące naruszenie zasad panujących w obiekcie może spowodować konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty na poczet rezerwacji.

4. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie obiektu. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich wyrządzonych szkodach oraz do ich pokrycia.

5.Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie przywiezione ze sobą przedmioty użytku osobistego, pieniądze oraz kosztowności. Wszelkie przedmioty pozostawione w apartamencie przez Klienta oraz jego Gości mogą być odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.

6. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia.

7. W obiekcie obowiązuje zakaz chodzenia w butach narciarskich. Narty i buty narciarskie muszą być pozostawione w odpowiednim miejscu dla nich przeznaczone tj. narciarni w przyziemiu budynku.

8. Klient na czas pobytu otrzymuje w posiadanie klucze do apartamentu. Po zakończonym pobycie  Klient ma obowiązek zwrotu kluczy, które otrzymał na czas pobytu. Zagubienie kluczy w trakcie pobytu oraz związane z tym przekazanie kluczy zapasowych czy też nieoddanie kluczy po zakończonym pobycie będzie skutkowało obciążeniem Klienta kwotą 100 PLN .

9. Klient zobowiązany jest do okazania Wynajmującemu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentu Wynajmujący ma prawo nie zameldować Klienta.

10. Klient ma do dyspozycji wyłącznie miejsce parkingowe przypisane do danego apartamentu. Parkowanie w przejściu, na chodniku lub w wejściu do budynku surowo zabronione pod rygorem odholowania na koszt właściciela samochodu.

11. W przypadku anulacji rezerwacji, najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu, wpłacony zadatek, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym, Klient może wykorzystać w dowolnym terminie do końca bieżącego roku (z obowiązującymi warunkami cenowymi aktualnymi dla nowego terminu pobytu). W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 30 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu lub nie pojawieniu się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacony zadatek przepada.

12. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za dojazd do obiektu oraz wyjazd z obiektu tj. odpowiednie dostosowanie / przygotowanie techniczne pojazdu do panujących warunków atmosferycznych. Zaleca się w okresie zimowym stosowanie łańcuchów na koła , co może ułatwić poruszanie się i przemieszczanie w terenie górskim.

VI. Zmiany w rezerwacji

1. Modyfikacja dokonanej rezerwacji możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia Klienta z Wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie pisemnego potwierdzenia drogą poczty elektronicznej.

 

VII. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianach w rezerwacji, podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.

 

VIII. Wystąpienie sił wyższych

 

1.Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej. Wszelkie ustalenia wynikające z zaistniałych zdarzeń rozwiązywane będą pomiędzy Wynajmującym a Klientem w pierwszej kolejności w sposób polubowny.

 

2.Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.

 

X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

 

Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji dotyczących Apartamentu Góralska Prowincja, jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązków prawnych (w tym podatkowych),  oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interesów w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych osób.

Informujemy, że w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do realizacji celów rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie celów meldunkowych. Informujemy że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Góralska Prowincja
ul. Karpielówka 109a m 8 
34-511 Kościelisko 
tel. 607 980 558 , 691 726 389
kontakt@goralskaprowincja.pl 

Wynajmujący , właściciel 
GP BIS  Piotr Gąd

Dane do przelewu
Credit Agricole  71194010763030114000000000